Kako da za vas čuju potencijalni klijenti?


Biznis Biznis


Mnogi koji se bave marketingom navode razne alate i taktike, koje bi trebalo da primenjujete da biste plasirali svoj proizvod što većem broju potencijalnih kupaca, te da biste predstavili svoju uslugu ljudima koji će je eventualno koristiti. Niko ne spori da većina tih taktika deluje, ali ono što tvrde svi marketinški stručnjaci jeste da bez direktnog marketinga nema boljitka. 


Šta je to direktni marketing?


Kako mu je sam naziv kaže, to podrazumeva direktnu komunikaciju sa klijentima. Način na koji ćete ostvariti taj vid marketinga u velikoj meri zavisi od toga čime se vaša kompanija bavi. 

Ranije su flajeri i ostali reklamni materijali bili osnov direktnog marketinga. A u eri savremenih tehnologija se to, sasvim logično promenilo, ali je činjenica da štampani materijal i dalje ne izlazi iz mode. 

Međutim, nije dovoljno samo odštampati jedan flajer, angažovati ljude koji će ih podeliti i završiti sa tim delom marketinga. Celokupna strategija mora biti adekvatno osmišljena, a ljudi koji će deliti reklamni materijal moraju biti obučeni za to, koliko god nekome izgledalo čudno. 

Sigurno je da niko od nas neće uzeti flajer na ulici ili ispred neke prodavnice, ako osoba koja deli takvu vrstu reklamnih materijala samo nemo stoji i to radi. Da bi deljenje flajera, reklamnih letaka ili brošura imalo efekat, osoba koja se time bavi mora na određeni način stupiti u interakciju sa prolaznicima. 

Iako generalno mnogi stručnjaci za marketing smatraju da flajeri jesu dobar vid reklamiranja, generalno se smatra lošim da oni budu ubacivani u poštanske sandučiće. Ako tome dodate još mnogo firmi koje to rade, onda ćete dobiti mnogo nezadovoljnih korisnika, odnosno ljudi koji neće čak ni pomisliti da kupe vaš proizvod ili koriste vašu uslugu. Jednostavno će sakupiti sve flajere iz poštanskog sandučeta, te bez daljeg gledanja ih baciti u đubre. 


Koje je rešenje?


Vrlo jednostavno, ako se odlučite da primenjujete pravila direktnog marketinga, onda morate i da angažujete ljude koji će to raditi umesto vas na najbolji mogući način. A opet, da bi oni to mogli da učine, zahteva se da ih uputite u to kako bi trebalo da priđu svakome, kome žele da daju.

Da li će to biti jedno jednostavno „Dobar dan“ ili ćete ići odmah na opciju da postavljaju pitanja prolaznicima o tome da li ih zanima određena usluga ili proiozvod, pa da im u skladu sa odgovorom daju i reklamni materijal, zavisi isključivo od vašeg pristupa. 

Sigurno je da nećete pogrešiti ukoliko angažujete pristojne ljude da dele vaš promo materijal, jer oni na taj način prezentuju i vašu kompaniju. 


Da li je potreban i digitalni marketing?


Svakako, ali opet i to isključivo zavisi od usluge ili proizvoda koji nudite. Naravno da mnogi danas imaju naloge na društvenim mrežama, te da je mnogo jednostavnije da doprete do većeg broja ljudi na taj način. Ali da biste to mogli da uradite, potrebno je i da pažljivo osmislite nastup na društvenim mrežama. 

Svakako je velika prednost što možete brzo da doprete do velikog broja potencijalnih korisnika usluge ili kupaca proizvoda, ali i u tom slučaju komunikaciju sa njima treba da obavlja osoba koja je za to osposobljena. 

Dakle, idealno je da kombinujete digitalnu marketinšku strategiju sa predstavljanjem vaše kompanije kroz štampani . Vodite računa i o tome da jedna brošura ili flajer, odnosno prospekt, mora biti pažljivo osmišljen i dizajniran, potpuno isto kao i post na nekoj od društvenih mreža. U tome vam svakako mogu pomoći stručnjaci, koji se bave dizajnom i koji će pronaći način da se vaši flajeri i drugi štampani materijal, odnosno postovi na nekoj društvenoj mreži budu drugačiji od drugih i da privuku veću pažnju. 

Samo ako to uspete da uradite, možete biti sigurni da ćete pridobiti veliki broj klijenata. Ne zaboravite da se ulaganje u marketinške aktivnosti višestruko isplati, ali da to svakako treba učiniti na maksimalno profesionalan način.




Srodni tekstovi:


Kinoa, heljda i spelta - zaboravljene ili retko korišćene, a značajne žitarice

Interesantno je što svakodnevno govorimo o drugačijoj ishrani, ishrani koja je novijeg datuma...

Detaljnije

Putovanja i gastronomske ture u restoranima širom sveta

Ljubitelji putovanja neretko bivaju fokusirani na opuštanje organizma, lečenje i upoznavanje ...

Detaljnije

10 jedinstvenih ideja da iznenadite vaše voljene

Tražite li način da iznenadite vaše voljene? Postoji hiljade načina da uradite nešto &...

Detaljnije

Iznajmljivanje vozila u Beogradu

Kada poželite da se upoznate sa sklopom zapadne i istočne evropske kulture, ekonomskim, naučnim i ku...

Detaljnije
Copyright © 2019 MacvaPress. All rights reserved.
Izrada sajta by GW, SEO by WBS