Da li svaka firma treba da ima sajt?


Biznis Biznis

Pre tri decenije napravljena je prva veb stanica. Reč je o World Wide Web, skraćeno WWW, čiji je tvorac bio Britanac Tim Berners-Li. Ova inovacija, a u to vreme i revolucionarna ideja bila je da se omogući povezivanje, sortiranje i pregled svih informacija. Sve do tog trenutka „internet“ je bio slagalica statističkih dokumenata koji su prvenstveno koristili akademski krugovi i odbrambeni kompleksi. U periodu koji je usledio ovo se samo umnožavalo i razvijalo da bi u 21.veku postalo nešto bez čega ništa ne može ni da funkcioniše. S tim u vezi, odgovor na pitanje kojim je oslovljen ovaj tekst glasiće potvrdno. A zašto bi svaka firma trebalo da ima sajt najbolje je pokazala godina za nama. 

Prvi korak – izrada sajtova 

Izrada sajtova postala je sve popularnija i u Srbiji, u poslednjih nekoliko godina. Sve velike kompanije odavno su prepoznale da budućnost poslovanja leži na interntetu, te da je sajt ulazna karta za to. Tom krugu su se pridružila i mala i srednja preduzeća. Laički rečeno, sajt je vaš portfolio, lična karta ili biografija, gde potencijalni kupci, klijenti mogu da vide vaša prethodna iskustva i projekte. 

Internet marketing pospešuje vaše poslovanje

Rame uz rame razvijao se i internet marketing, potiskujući klasični marketing u drugi plan. Mada to ne znači da će on nestati u potpunosti, već da će se prilagoditi novonastalim okolnostima. Da je zaista tako pokazala nam je i pandemija izazvana korona virusom kada smo usled resktriktivnih mera morali da pronađemo novi oblik poslovanja. Te su i oni koji su oklevali morali da pređu u virtuelni svet i odluče se za izradu sajtova i internet marketing kako bi svoje sajtove mogli i da predstave. Internet marketing predstavlja širi dijapazon radnji. Koristeći Internet pre svega, a potom i prateće digitalne tehnologije on radi na marketinškim ciljevima. Istraživanje tržišta, planiranje, strategija, prodaja, promocija, merenje rezultata, analiza postignut, korekcije i šta dalje – glavne su aktivnosti ovog vida marketinga. 


Izrada interent prodavnica u ekspanziji

Tu je i izrada internet prodavnica kojom potrošaći mogu kupovati iz svojih domova. Više nije potrebno da fizički posetite neku prodavnicu, dovoljno je da posetite željeni sajt i potražite proizvode koje nude. Internet prodavnica ne samo da olakšava kupovinu te je čini i znatno bržom i lakšom. Ovaj trend se takođe ubrzo u prethodnim mesecima. Kako smo bili ograničeni na kućne uslove, kupovina je bila moguća jedino online putem. 

Društvene mreže – posrednik između vas i potrošača

Veliku ulogu u tome imaju društvene mreže koje su porednički kanali putem koje se reklamiraju sajtovi, internet prodavnice i putem kojih se potrošači i informišu o novitetima. Otvaranje profila na društvenim mrežama prateći je deo izrade sajtova i internet prodavnica. Istraživanja pokazuju da se broj korisnika na društvenim mrežama iz dana u dan povećava, što samo govori o značaju i ulozi ovih kanala u poslovnom svetu. 


Pristup kompjuteru i Internetu postala je osnova za obrazovanje u današnjem svetu govorio je Kent Konrad. Čini se da je postao i osnova za poslovanje koja se iz dana u dan samo nadograđuje. 




Srodni tekstovi:


Origano i origano ulje - zašto ih morate imati kod kuće?

Konvencionalna medicina je svakako nešto što se ne bi smelo zanemariti. Apsolutno post...

Detaljnije

Koji frižider je najbolji za vas?

Kada kupujemo belu tehniku verovatno polazimo od toga kakve su  naše potrebe, kvalitet a...

Detaljnije

Na koji način unaprediti svoj biznis na internetu?

Imate firmu ali niste sigurni da li treba da posedujete sajt i da svoje poslovanje prebacite na inte...

Detaljnije

Najvažniji koraci ka upešnom biznisu

Pokretanje privatnog biznisa i stvaranje pasivne zarade je nešto čemu stremi mnoštvo l...

Detaljnije
Copyright © 2019 MacvaPress. All rights reserved.
Izrada sajta by GW, SEO by WBS