Da li svaka firma treba da ima sajt?
Biznis Biznis
Pre tri decenije napravljena je prva veb stanica. Reč je o World Wide Web, skraćeno WWW, čiji je tvorac bio Britanac Tim Berners-Li. Ova inovacija, a u to vreme i revolucionarna ideja bila je da se omogući povezivanje, sortiranje i pregled svih informacija. Sve do tog trenutka „internet“ je bio slagalica statističkih dokumenata koji su prvenstveno koristili akademski krugovi i odbrambeni kompleksi. U periodu koji je usledio ovo se samo umnožavalo i razvijalo da bi u 21.veku postalo nešto bez čega ništa ne može ni da funkcioniše. S tim u vezi, odgovor na pitanje kojim je oslovljen ovaj tekst glasiće potvrdno. A zašto bi svaka firma trebalo da ima sajt najbolje je pokazala godina za nama.
Prvi korak – izrada sajtova
Izrada sajtova postala je sve popularnija i u Srbiji, u poslednjih nekoliko godina. Sve velike kompanije odavno su prepoznale da budućnost poslovanja leži na interntetu, te da je sajt ulazna karta za to. Tom krugu su se pridružila i mala i srednja preduzeća. Laički rečeno, sajt je vaš portfolio, lična karta ili biografija, gde potencijalni kupci, klijenti mogu da vide vaša prethodna iskustva i projekte.
Internet marketing pospešuje vaše poslovanje
Rame uz rame razvijao se i internet marketing, potiskujući klasični marketing u drugi plan. Mada to ne znači da će on nestati u potpunosti, već da će se prilagoditi novonastalim okolnostima. Da je zaista tako pokazala nam je i pandemija izazvana korona virusom kada smo usled resktriktivnih mera morali da pronađemo novi oblik poslovanja. Te su i oni koji su oklevali morali da pređu u virtuelni svet i odluče se za izradu sajtova i internet marketing kako bi svoje sajtove mogli i da predstave. Internet marketing predstavlja širi dijapazon radnji. Koristeći Internet pre svega, a potom i prateće digitalne tehnologije on radi na marketinškim ciljevima. Istraživanje tržišta, planiranje, strategija, prodaja, promocija, merenje rezultata, analiza postignut, korekcije i šta dalje – glavne su aktivnosti ovog vida marketinga.
Izrada interent prodavnica u ekspanziji
Tu je i izrada internet prodavnica kojom potrošaći mogu kupovati iz svojih domova. Više nije potrebno da fizički posetite neku prodavnicu, dovoljno je da posetite željeni sajt i potražite proizvode koje nude. Internet prodavnica ne samo da olakšava kupovinu te je čini i znatno bržom i lakšom. Ovaj trend se takođe ubrzo u prethodnim mesecima. Kako smo bili ograničeni na kućne uslove, kupovina je bila moguća jedino online putem.
Društvene mreže – posrednik između vas i potrošača
Veliku ulogu u tome imaju društvene mreže koje su porednički kanali putem koje se reklamiraju sajtovi, internet prodavnice i putem kojih se potrošači i informišu o novitetima. Otvaranje profila na društvenim mrežama prateći je deo izrade sajtova i internet prodavnica. Istraživanja pokazuju da se broj korisnika na društvenim mrežama iz dana u dan povećava, što samo govori o značaju i ulozi ovih kanala u poslovnom svetu.
Pristup kompjuteru i Internetu postala je osnova za obrazovanje u današnjem svetu govorio je Kent Konrad. Čini se da je postao i osnova za poslovanje koja se iz dana u dan samo nadograđuje.
Srodni tekstovi:
Kako prepoznati kvalitetnu obuću: Ključni faktori za razmatranje
Kada je u pitanju kupovina obuće, prepoznavanje kvalitetnih proizvoda je od suštinske važnost...
DetaljnijeInformacije koje treba da znate ukoliko planirate da studirate u Italiji
Odvažiti se i otići iz zemlje kako biste studirali na nekom inostranom fakultetu zaista jeste hrabar...
DetaljnijeKAKO DA ČIŠĆENJE LICA POSTANE TVOJA OMILJENA RUTINA?
Mi žene volimo da se posvetimo sebi. Nekada to radimo redovno, a nekada odvojimo jedan ceo dan ili n...
DetaljnijeMoždani talasi pokazuju kako mozak radi
EEG je test koji otkriva abnormalnosti moždanih talasa. Tokom postupka, elektrode koje se sastoje od...
Detaljnije