Da li svaka firma treba da ima sajt?
Biznis Biznis
Pre tri decenije napravljena je prva veb stanica. Reč je o World Wide Web, skraćeno WWW, čiji je tvorac bio Britanac Tim Berners-Li. Ova inovacija, a u to vreme i revolucionarna ideja bila je da se omogući povezivanje, sortiranje i pregled svih informacija. Sve do tog trenutka „internet“ je bio slagalica statističkih dokumenata koji su prvenstveno koristili akademski krugovi i odbrambeni kompleksi. U periodu koji je usledio ovo se samo umnožavalo i razvijalo da bi u 21.veku postalo nešto bez čega ništa ne može ni da funkcioniše. S tim u vezi, odgovor na pitanje kojim je oslovljen ovaj tekst glasiće potvrdno. A zašto bi svaka firma trebalo da ima sajt najbolje je pokazala godina za nama.
Prvi korak – izrada sajtova
Izrada sajtova postala je sve popularnija i u Srbiji, u poslednjih nekoliko godina. Sve velike kompanije odavno su prepoznale da budućnost poslovanja leži na interntetu, te da je sajt ulazna karta za to. Tom krugu su se pridružila i mala i srednja preduzeća. Laički rečeno, sajt je vaš portfolio, lična karta ili biografija, gde potencijalni kupci, klijenti mogu da vide vaša prethodna iskustva i projekte.
Internet marketing pospešuje vaše poslovanje
Rame uz rame razvijao se i internet marketing, potiskujući klasični marketing u drugi plan. Mada to ne znači da će on nestati u potpunosti, već da će se prilagoditi novonastalim okolnostima. Da je zaista tako pokazala nam je i pandemija izazvana korona virusom kada smo usled resktriktivnih mera morali da pronađemo novi oblik poslovanja. Te su i oni koji su oklevali morali da pređu u virtuelni svet i odluče se za izradu sajtova i internet marketing kako bi svoje sajtove mogli i da predstave. Internet marketing predstavlja širi dijapazon radnji. Koristeći Internet pre svega, a potom i prateće digitalne tehnologije on radi na marketinškim ciljevima. Istraživanje tržišta, planiranje, strategija, prodaja, promocija, merenje rezultata, analiza postignut, korekcije i šta dalje – glavne su aktivnosti ovog vida marketinga.
Izrada interent prodavnica u ekspanziji
Tu je i izrada internet prodavnica kojom potrošaći mogu kupovati iz svojih domova. Više nije potrebno da fizički posetite neku prodavnicu, dovoljno je da posetite željeni sajt i potražite proizvode koje nude. Internet prodavnica ne samo da olakšava kupovinu te je čini i znatno bržom i lakšom. Ovaj trend se takođe ubrzo u prethodnim mesecima. Kako smo bili ograničeni na kućne uslove, kupovina je bila moguća jedino online putem.
Društvene mreže – posrednik između vas i potrošača
Veliku ulogu u tome imaju društvene mreže koje su porednički kanali putem koje se reklamiraju sajtovi, internet prodavnice i putem kojih se potrošači i informišu o novitetima. Otvaranje profila na društvenim mrežama prateći je deo izrade sajtova i internet prodavnica. Istraživanja pokazuju da se broj korisnika na društvenim mrežama iz dana u dan povećava, što samo govori o značaju i ulozi ovih kanala u poslovnom svetu.
Pristup kompjuteru i Internetu postala je osnova za obrazovanje u današnjem svetu govorio je Kent Konrad. Čini se da je postao i osnova za poslovanje koja se iz dana u dan samo nadograđuje.
Srodni tekstovi:
Odliv stručnih umova iz državnih medicinskih komora
Svake godine znatan broj lekara i stručnog medicinskog osoblja odlazi da radi u inostranstvo. Odliv ...
DetaljnijeKljučne strategije za prevazilaženje sportskih izazova!
U svetu sporta, suočavanje sa izazovima je neizbežan deo svake karijere. Bilo da se radi o povredama...
DetaljnijeKoji frižider je najbolji za vas?
Kada kupujemo belu tehniku verovatno polazimo od toga kakve su naše potrebe, kvalitet a...
DetaljnijePrisluškivanje mobilnih telefona - da li je stvarno moguće?
Ljudi danas sve vrste razgovora obavljaju preko mobilnog telefona. Zivot je postao brz i svi nekuda ...
Detaljnije