Da li svaka firma treba da ima sajt?


Biznis Biznis

Pre tri decenije napravljena je prva veb stanica. Reč je o World Wide Web, skraćeno WWW, čiji je tvorac bio Britanac Tim Berners-Li. Ova inovacija, a u to vreme i revolucionarna ideja bila je da se omogući povezivanje, sortiranje i pregled svih informacija. Sve do tog trenutka „internet“ je bio slagalica statističkih dokumenata koji su prvenstveno koristili akademski krugovi i odbrambeni kompleksi. U periodu koji je usledio ovo se samo umnožavalo i razvijalo da bi u 21.veku postalo nešto bez čega ništa ne može ni da funkcioniše. S tim u vezi, odgovor na pitanje kojim je oslovljen ovaj tekst glasiće potvrdno. A zašto bi svaka firma trebalo da ima sajt najbolje je pokazala godina za nama. 

Prvi korak – izrada sajtova 

Izrada sajtova postala je sve popularnija i u Srbiji, u poslednjih nekoliko godina. Sve velike kompanije odavno su prepoznale da budućnost poslovanja leži na interntetu, te da je sajt ulazna karta za to. Tom krugu su se pridružila i mala i srednja preduzeća. Laički rečeno, sajt je vaš portfolio, lična karta ili biografija, gde potencijalni kupci, klijenti mogu da vide vaša prethodna iskustva i projekte. 

Internet marketing pospešuje vaše poslovanje

Rame uz rame razvijao se i internet marketing, potiskujući klasični marketing u drugi plan. Mada to ne znači da će on nestati u potpunosti, već da će se prilagoditi novonastalim okolnostima. Da je zaista tako pokazala nam je i pandemija izazvana korona virusom kada smo usled resktriktivnih mera morali da pronađemo novi oblik poslovanja. Te su i oni koji su oklevali morali da pređu u virtuelni svet i odluče se za izradu sajtova i internet marketing kako bi svoje sajtove mogli i da predstave. Internet marketing predstavlja širi dijapazon radnji. Koristeći Internet pre svega, a potom i prateće digitalne tehnologije on radi na marketinškim ciljevima. Istraživanje tržišta, planiranje, strategija, prodaja, promocija, merenje rezultata, analiza postignut, korekcije i šta dalje – glavne su aktivnosti ovog vida marketinga. 


Izrada interent prodavnica u ekspanziji

Tu je i izrada internet prodavnica kojom potrošaći mogu kupovati iz svojih domova. Više nije potrebno da fizički posetite neku prodavnicu, dovoljno je da posetite željeni sajt i potražite proizvode koje nude. Internet prodavnica ne samo da olakšava kupovinu te je čini i znatno bržom i lakšom. Ovaj trend se takođe ubrzo u prethodnim mesecima. Kako smo bili ograničeni na kućne uslove, kupovina je bila moguća jedino online putem. 

Društvene mreže – posrednik između vas i potrošača

Veliku ulogu u tome imaju društvene mreže koje su porednički kanali putem koje se reklamiraju sajtovi, internet prodavnice i putem kojih se potrošači i informišu o novitetima. Otvaranje profila na društvenim mrežama prateći je deo izrade sajtova i internet prodavnica. Istraživanja pokazuju da se broj korisnika na društvenim mrežama iz dana u dan povećava, što samo govori o značaju i ulozi ovih kanala u poslovnom svetu. 


Pristup kompjuteru i Internetu postala je osnova za obrazovanje u današnjem svetu govorio je Kent Konrad. Čini se da je postao i osnova za poslovanje koja se iz dana u dan samo nadograđuje. 




Srodni tekstovi:


Održavanje staklenih površina

Koliko god vremena provodili u kući, bilo da je reč o čitavom danu ili samo par sati, obraduje nas k...

Detaljnije

Informišite se pre kupovine kolica za bebe

Preko potrebna kada odlazite u šetnju sa vasim detetom jesu upravo kolica za bebe. Tu su i si...

Detaljnije

Na koji način vizuelno povecati malo kupatilo?

Nedostatak vremena, znanja, resursa i motiva prati nas kroz razne planove i zadatke. Neretko se de&s...

Detaljnije

Koje alate muškarac može koristiti za renoviranje, gradnju i dekorativne procese u kući

Većina muškaraca svoje slobodno vreme provodi pokušavajući da razume kako funkcionišu razne mašine i...

Detaljnije
Copyright © 2019 MacvaPress. All rights reserved.
Izrada sajta by GW, SEO by WBS