Uticaj sajta na poslovanje preduzeća


Biznis Biznis

Imidž preduzeća predstavlja mentalnu sliku koja se stvori u mislima kupaca na pomen imena samog preduzeća. To je utisak koji se neprekidno menja s okolnostima preduzeća, medijskim pokrivanjem, performansom, izjavama itd. Slično reputaciji, to je javna percepcija firme, a ne odraz njenog stvarnog stanja ili pozicije. Imidž je fluidan i može se promeniti preko noći od pozitivnog preko neutralnog do negativnog. Korporativni identitet firme pokazuje realno interno stanje. Naravno, poželjno je da su imidž i korporativni identitet preduzeća identični, ali izuzetno pozitivni.

Velika preduzeća koriste različite tehnike oglašavanja kako bi poboljšala njihov imidž. Na taj način preduzeća dolaze do poboljšanja njihove poželjnosti kao dobavljača, poslodavca, kupca itd. Međutim, ukoliko preduzeće nema dobar oblik oglašavanja i reklame, za izbor i kvalitet same robe ili usluge koje nudi, nedovoljan broj ciljnih kupaca će za ponudu i čuti. 


Nekada je viralan sadržaj mogao da doživi ekspanziju samo putem preporuke „od usta do usta“. Danas, mnogo toga možemo obaviti samo jednim klikom. Reklama vašeg proizvoda, brenda ili čitave firme postaće viralna ukoliko se radi o jedinstvenom, zanimljivom ili poučnom sadržaju. 

Opet, neophodno je da vaša reklama ili promocija bude izložena na lako dostupnom mestu. S obziom da internet ima sve veću ulogu u našim životima, najveći publicitet možete postići na društvenim mrežama, online prodavnicama i sajtovima.

Izrada sajta vam pruža mogućnost postavljanja realne slike vaših proizvoda, opisa karakteristika i namene, kao i detaljan sastav proizvoda. Online prodavnice omogućavaju pristup vašoj ponudi ljudima koji su kratki sa vremenom ili su stalno u pokretu. Isto tako, pomoću njih smanjujete tražnju u fizičkim radnjama za vreme prevelike tražnje. 

Ukoliko se odlučite za razne akcije, promocije i popuste za određene grupe kupaca podići ćete lojalnost i posećenost vašem sajtu. Ipak, postići viralnost putem interneta nije tako jednostavno. Ukoliko su članovi vaše ciljne grupe potrošača većinski starija, nepismena ili lica sa nižim primanjima, vrlo je moguće da je vaš internet marketing osuđen na neuspeh.

Ne postoji univerzalni recept za postizanje viralnosti vašeg sadržaja. U zavisnosti od toga da li se vaše preduzeće bavi trgovinom informacija, roba ili usluga koristićete drugačije metode reklamiranja na vašem sajtu. Svoju ponudu u online prodavnicama možete začiniti dodavanjem slika, članaka, video zapisa koji dodatno približavaju potrošačima vaš proivod i razlog zašto im je on neophodan.




Srodni tekstovi:


Šta sve možete naći na stovarištu?

Ukoliko ste se odlučili na gradnju kuće ili vikendice, ako je došlo vreme za renoviranje stan...

Detaljnije

Stolica za hranjenje kao idealan poklon za babine

Obično kada se kupuje se kupuje poklon za novorođenčad, gleda se da poklon koji se bira bude korista...

Detaljnije

Koliko često muškarci treba da idu na pregled prostate

Vrlo često se čuje da su urološki problemi kod muškaraca intenzivniji poslednjih godin...

Detaljnije

Zbog čega sve više muškaraca ima problema sa erektilnom disfunkcijom?

Ako analiziramo statističke podatke, videćemo da se iz godine u godinu povećava broj muškarac...

Detaljnije
Copyright © 2019 MacvaPress. All rights reserved.
Izrada sajta by GW, SEO by WBS