Kako napisati dobar oglas za prodaju stana?


Biznis Biznis


Kojom brzinom će se prodati vaš stan prevashodno zavisi od kvalitetno napisanog oglasa i samog načina kako ćete ga kasnije prezentovati samim kupcima. Nije sve jedno da li preko oglasa prodajete stan od 50 kvadrata ili 100 kvadrata. Poznato je da se na tržištu mnogo lakše prodaju stanovi manjih kvadratura. Zato je veoma bitno kako ćete napisati oglas, jer od dobrog oglašavanja zavisi brzina prodaje vaše nepokretnosti. Ono na šta treba da obratite pažnju jeste naslov oglasa, uvodni deo, fotografija nepokretnosti, kratak opis stana koji prodajete i na kraju ostavite vaš kontakt telefon.


Naslov kao nezaobilazna stavka prilikom sastavljanja oglasa

Na početku odredite koju dotičnu grupu kupaca želite da privučete i tako isplanirajte pisanje oglasa.  Bitno je da u naslovu oglasa date korisne informacije kupcima. Neka vaš naslov bude od par reči i nek sadrži korisne podatke o tome šta prodajete. Kada je u pitanju prodaja nekretnina, bitno je da u samom naslovu navedete konkretne podatke koje će privući pažnju svakog ko gleda ogase za prodaju stanova. Tako na primer, prodaja stanova Beograd- luksuzan stan od 60 kvadrata na atraktivnoj lokaciji. 



Uvodni deo oglasa

Takođe možete sastaviti kratak ali opet dovoljno interesantan i privlačan uvod za sam oglas za prodaju. Dovoljno je da u 2 do 3 rečenice napišete neke glavne karakteristike nepokretnosti koju prodajete. Na primer: prodaje se luksuzan stan od 60 kvadrata u mirnom i dobro ušuškanom kraju, sa velikom terasom i garažnim mestom. U blizini se nalazi vrtić, osnovna škola i nekoliko parkića, idealan za porodice sa decom. Lokacijski je dobro povezan sa centrom grada. Ukoliko ovako napišete oglas sigurno ćete zainteresovati veći deo ljudi koji imaju porodicu ili planiraju porodicu. Ovakvim uvodom bićete izdvojeni od ostalih jednoličnih oglasa, a samim tim zainteresovanim kupcima dali ste sve neophodne informacije o stanu, ambijentu i obratili ste se željenoj kategoriji kupaca.


Kratak opis nepokretnosti uz nekoliko dobrih fotografija

Posle dobro odrađenog uvoda oglasa sigurno ste zainteresovali kupca da nastavi da čita vaš oglas. Uvek treba da se stavite u položaj kupca i zato pružite samo neophodne informacije od kojih će steći širu sliku i moći sebe da zamisli u novom stanu. Takođe, ne bi bilo loše da pored informacija objavite i nekoliko kvalitetno odrađenih fotografija prostorija. Na kraju radi bolje preglednosti oglasa, napravite rezime svih prostorija u vašem stanu. 


Ne zaboravite da navedete vaš kontakt telefon

Na kraju oglasa ostavite vaš kontakt telefon kako bi vas potencijalni kupci mogli kontaktirati. Takođe možete da navedete vreme kada bi kupci mogli da dodju da progledaju stan i dobiti sve željene informacije vezane sa stan. Možete i pored telefona označiti da kupovina vašeg stana predstavlja jedinstvenu priliku koju ne smeju da propuste i na taj način ih podstaknete da se što pre odluče i zakažu vreme kada bi mogli da pogledaju vaš stan.


Na kraju proverite još jednom oglas da je pravilno napisan

Na kraju ostaje vam tehnička provera oglasa. Provereno je da oglasi koji su gramatički loše napisani ili sa slovnim greškama odbijaju potencijalne kupce. Zato posvetite dovoljno vremena i pre objave proverite još jednom oglas za prodaju stanova.




Srodni tekstovi:


Šta je holesterol i u kojim namirnicama ga najviše ima?

Kada čujemo da neko ima povišen holesterol, vrlo često smo skloni da pomislimo da je u pitanj...

Detaljnije

Kako da vaše dvorište izgleda luksuzno i spektakularno

Od našeg doma uvek možemo da napravimo divno mesto za život. To je jedno od retkih, a mozda i...

Detaljnije

Izbeljivanje zuba kod stomatologa - koje metode postoje, kakav je efekat i ima li neželjenih dejstava?

Većina stomatoloških ordinacija nudi izbeljivanje zuba i to je procedura koja je gotovo posta...

Detaljnije

5 teorija koje pokušavaju da objasne zbog čega se javlja deja vu

I sami znate da ne postoji tačno i naučno objašnjenje zbog čega se javlja deja vu, postoje sa...

Detaljnije
Copyright © 2019 MacvaPress. All rights reserved.
Izrada sajta by GW, SEO by WBS