Novo vreme donosi nove dezene, ali ostaje tradicionalna forma i uloga rokovnika
Dom Obrazovanje Dom
Čovekova potreba da organizuje obaveze i stalno nešto zapisuje, posebno obaveze koje ne treba da se zaborave, dovela je do beležnice koja je danas poznata kao planer ili rokovnik. Prva beležnica takvog tipa nastala je još u XVIII veku, dok se sredinom XIX veka uveliko razvijala. U XX veku štampanje rokovnika postaje veoma unosan biznis, a poslednjih godina je štampanje toliko poraslo da ko zna koliko se miliona rokovnika odštampa na godišnjem nivou. Svaki poslodavac štampa rokovnike, kako za potrebe zaposlenih u svojoj firmi, ali i kao poklon svojim poslovnim parterima, prijateljima, poznanicima.
Rokovnici – tradicionalna forma
Od prvog rokovnika, pa do današnjih dana, on je zadržao svoju formu, služi da se u njemu beleže dnevne i nedeljne, pa i mesečne planirane obaveze, kontakti, adresar i kalendar. Digitalizacija je donela neke nove oblike rokovnika, različite aplikacije koje se bave organizacijom obaveza i dostupni su nam na računaru, tabletu ili telefonu. Medjutim, reč na papiru je nezamenljiva, a i skloni smo vizuelnom pamćenju, pa ćemo mnogo lakše vodeći se vizuelnim osećajem naći ono što nam treba u rokovniku, no u telefonskom planeru obaveza, uz tom smo i sentimentalno često vezani za svoj rokovnik koji je, ustvari, pravi mali kreativni raj sa beleškama, ilustracijama i crtežima na marginama koji kriju naš emotivni status u momentu beleženja.
Rokovnici kao poklon
Danas je širok spektar reklamnog materijala, medjutim, nisu svi reklamni proizvodi tako traženi, a ni dostupni. Ako posmatramo tržište štampanja reklamnog materijala, ali i poklanjanja istog poslovnim parterima, uočićemo da su u vrhu reklamnih proizvoda koji se poklanjaju za posebne i prigodne datume, u top dva proizvoda su rokovnici. Nema korisnijeg poklona od rokovnika, kome god da ga poklonimo, imaće neku namenu. Spektar rokovnika u ponudi štamparija je veoma širok, pa se mogu naći prazni rokovnici, ali i datumirani, različitih veličina i boja, za svakoga se može naći po neki. Partneri, bilo da je reč o životnim ili poslovnim, vole zanimljive i kreativne poklone, najbolje je da su uz to i funkcionalni. Sa rokovnikom zadovoljavate sve ove dimenzije poklona. Ženama se sve više poklanjaju rokovnici za važne praznike i one se raduju ovom poklonu, zato što sve veći broj žena ulazi u svet poslovnih ljudi i ima potrebu da svakodnevno rganizuje i uskladjuje svoje poslovne obaveze sa privatnim.
Dizajniranje rokovnika po sopstvenoj želji
Prednost rokovnika kao poklona je što se mogu dizajnirati prema sopstvenoj želji, pa onda sa lakoćom možete da ostavite svoj lični pečat na rokovniku koji poklanjate, u vidu logo znaka firme, neke motivacione poruke, fotografije koja seća na značajne poslovne trenutke ili uspehe ili porodične trenutke i uspehe. Uz rokovnike se danas štampaju i motivacioni tekstovi o napredovanju i uspehu, to je odličan znak pažnje i brige za zaposlene, za njihov razvoj i napredak u okviru firme. Uz dobro osmišljeni rokovnik ide kvalitetna olovka, koja će upotpuniti poklon i nameru da se poklonom uputi znak pažnje, ali i pokaže značaj osobe kojoj se rokovnik poklanja, a to znači, puno znaći u poslovnom svetu.
Srodni tekstovi:
Moderan poslovni prostor
Ljudi iz poslovnog sveta neretko kancelariju mogu posmatrati svojim drugim domom. Današnji ri...
Detaljnije5 saveta kako da brže osušite veš u mašini
Svi želimo da nam se veš koji stavimo u mašinu za sušenje što pre osu&sc...
DetaljnijeNije svako zlato dobro kao investicija
Koliko puta ste samo čuli rečenicu, kupuj zlato, ono nikada ne gubi na vrednosti? To je samo donekle...
DetaljnijeŽivotno osiguranje u Srbiji: Popularnost, Prednosti i Raznolikost
Popularnost Životnog Osiguranja u SrbijiŽivotno osiguranje je postalo izuzetno popularno u Srbiji u ...
Detaljnije