Vrste štampe koje se koriste u marketingu


Biznis Biznis

Segment poslovanja kojim se nedvosmisleno danas bave gotovo sve kompanije, jeste marketing. Bez njega nema uspešne nabavke, često ni proizvodnje, a uvek prodaje. Protkan je u svakoj organizacionoj jedinici kompanije, sadržan u strategijama i prisutan na tržištu. 

Mnogo je načina da se kompanije predstave uz marketinške aktivnosti, i jedan od njih je štampa različitih promotivnih materijala. One su raznolike u pogledu materijala izrade, grafičkih rešenja i konkretne namene. Neke od osnovnih vrsta štampe biće navedene u nastavku teksta.

Reklamni tekstil za sjajnu promociju

Tekstil je od davnih vremena poznat kao podloga koja „trpi“ veliki broj promena, dodataka i detalja. Reklamni tekstil je važan promotivni element, koji ovom materijalu daje novi sjaj. Promotivne sitnice se poklanjaju kao znak pažnje, a ujedno šalju bitnu poruku, jer imaju brendirane detalje. reklamni tekstil

Tako, majica sa printom nosi logo ili kontakt podatak kompanije koja je poklonila, sa ili bez konkretnog razloga. To može da vidi nekoliko, ili čak više desetina osoba u samo jednom danu. Sve to, dovoljno pokazuje značaj koji kvalitet štampe treba da ima, kako bi ostvario željene efekte. Reklamni tekstil pogodan je za majice, košulje, dukserice, ali i torbe, kese i druge predmete od tkanina. 

Papirna štampa za širenje informacija

Poznato je da svako informisanje zahteva čitanje određenih sadržaja, naravno uz posvećenost, koncentraciju i interesovanje. Štampani materijali koji se kreiraju u promotivne svrhe su: katalozi, leci, lifleti, vizit karte, posteri, roll-upovi i mnogo toga drugog. Uglavnom se ovakva štampa realizuje na papiru sjajnog kvaliteta, za maksimalno realnu sliku. 

Dok je reklamni tekstil idealan za poklanjanje osmišljenih darova svim kategorijama saradnika, pre svega kupcima, papirna štampa realizuje se sa ciljem širenja informacija. To je način da se javnost obaveštava o poslovanju – uvođenju novog proizvoda, otvaranju prodajnog objekta, specijalnim akcijama i sniženjima, događajima i mnogo toga drugog. Vizit karte se kreiraju kao način uspostavljanja brzog i efikasnog kontakta i sadrži osnovne podatke o zaposlenom. Koliko god da je tačno da treba da budu informativnog karaktera, takođe moraju biti osmišljeni i kreirani na zanimljiv, privlačan i jedinstven način. 

Neophodno je da pozivaju čitaoce na upoznavanje sadržaja specijalno osmišljenog primerka papira, koji je marketinški usmeren ka stvaranju veće prepoznatljivosti i obima prodaje.

Štampa na drugim podlogama

Iako je štampa na tekstilu kao i papirna, zastupljena u velikom obimu, tu su i drugi materijali na kojima se vrši efikasno preslikavanje različitih promotivnih sadržaja kompanija, firmi i preduzeća. Svi vidimo druge predmete koje nose logo i druge naznake preduzeća, kao na primer: šolje, USB memorije, hemijske olovke, fascikle, sveske i notese, satove, čaše i mnogo toga drugog. Kako bi bilo moguće realizovati štampu na ovim podlogama, neophodno je da se ona zasniva na vrhunskoj tehnologiji i profesionalnom pristupu. Svaki primerak treba da bude jedinstven, istovetan i verodostojan originalnom grafičkom rešenju. 

Štamparija potiče još od čuvenog Johana Gutenberga, i beleži neverovatan razvoj do današnjih vremena. Danas je izum laserskih, specijalnih i univerzalnih štampača za raznolike potrebe i podloge, omogućio da se stvaraju neverovatni primerci, koji imaju i široku marketinšku primenu. Kako se marketing ostvaruje širenjem promotivnih aktivnosti, informisanjem i pominjanjem, upravo sve to omogućava i štampa na tekstilu, papiru i drugim podlogama. 




Srodni tekstovi:


Letovanje na Rodosu - savršena grčka avantura

Letovanje na Rodosu, jednom od najvećih ostrva Dodekaneza, savršena je grčka avantura za sve!...

Detaljnije

Šta je sve potrebno za otvranje strane firme u Srbiji?

U poslednje vreme, mnogo je stranih kompanija koje žele da investiraju u srpsko tržište i otv...

Detaljnije

Da li znate za šta je sve dobro ulje crnog kumina?

Crni kumin još nazivaju i "eliksirom mladosti", lekom za sve, najdelotvornijim leko...

Detaljnije

Ugradnja zubnih impanata - ko, kako i zašto?

S obzirom na to da zivimo u vremenu gde se sve više pažnje poklanja spoljašnjem izgledu, svako mora ...

Detaljnije
Copyright © 2019 MacvaPress. All rights reserved.
Izrada sajta by GW, SEO by WBS