Načini za unapređenje i organizaciju poslovnih sastanaka u malim kompanijama



 


Poslovni sastanak je sastavni deo uspešnog poslovanja svake kompanije i ovom aspektu se pridaje sve više pažnje. Manje kompanije ne znače automatski i manje poslova oko organizacije jer zahtevaju sve iste poslove kao i kada je u pitanju organizacija sastanka u velikim korporacijama te je neophodno uraditi sve sa liste neophodnih stavki. Svaki sastanak ima svoj cilj i na osnovu toga se planira raspored i vođenje sastanka, ali je ono što je zajednički činilac organizacija prostora i vođenje računa o svim detaljima vezanim za prostor. Kada je u pitanju usavršavanje vođenja sastanaka, pređašnje iskustvo ali i način na koji to rade uspešne i velike kompanije može da posluži kao odličan primer.

Vremenska organizacija

Svaki sastanak, da bi zaista imao svrhu i smisao, treba da bude organizovan i da postoje tačke dnevnog reda. Pre sastanka je porebno da svoje zaposlene upoznate sa ovim tačkama kako bi mogli da se spreme za eventualna pitanja ili nedoumice. Takođe, ovo će vam pomoći u vođenju sastanka kako ne biste gubili vreme na nepotrebne stvari jer to ume da odvuče pažnju i da potroši energiju onih koji treba da prate sastanak i u njemu učestvuju. Odredite vreme za svaku tačku i držite se rasporeda kako biste mogli da se detaljnije posvetite najbitnijim temama i uvek ostavite malo vremena na kraju za razgovor sa prisutnima.

Opremljenost sale za sastanke

Najbitniji faktor je svakako prostor u kom se sastanak održava jer je bitno koliko on poziva na uključenost i koliko dozvoljava svima da prisustvuju i čuju i vide sav propratni materijal. Organizacija i raspored sedenja je prvo na šta treba obratiti pažnju jer postoji hijerarhija uključivanja u sastanak te se na osnovu toga i smeštaju svi prisutni. Kako bi svi mogli da vide i čuju sadržaj sastanka, potrebno je uključiti u prostor belu tablu, razne fascikle sa potrebnim materijalom, dovoljan broj stolica kao i sitan kancelarijski inventar kako bi prisutni mogli da hvataju beleške. Sva neophodna oprema za kancelarije će unaprediti sadržaj i kvalitet sastanka i unaprediće komunikaciju na nivou firme.


 

Rad na komunikaciji

Komunikacija je najbitniji faktor u poslovanju, pogotovo kada su u pitanju male kompanije. Sastanci su pravo mesto gde se pokazuje način komuniciranja u firmi i kako nadređeni komuniciraju sa svojim zaposlenima. Bilo da organizujete sastanak kako biste prešli preko nekih novina u poslovanju ili imate jasan cilj, neophodno je da uključite sve i omogućite im da učestvuju u sastanku. Ovo će svima dati do znanja da vam je otvorena komunikacija i rešavanje problema bitan faktor u unapređenju poslovanja i da želite da učinite da se svi osećaju prijatno na svom radnom mestu. 

Kreativni brejnstorming

Ponekad nakon dugo vremena obavljanja jednog istog posla možete da zapadnete u rutinu i nemate vremena da istražujete novitete u poslovanju onoliko koliko biste hteli. Upravo je ovo razlog zašto je bitno da jedan deo, ili ceo sastanak, posvetite razmenjivanju ideja sa svima koji su uključeni u posao. Ovo je način da se svi dodatno povežu, da nadređeni vide koliko zaposleni žele da budu uključeni u posao ali i kako se razvija kreativni proces kod njih. Ovo su situacije u kojima nastaju neke od najboljih ideja i razvijaju se nove ideje koje mogu da dovedu do novih uspeha u poslovanju.

Motivacija i širenje dobre energije

Motivacioni govornici su popularni svuda u svetu upravo zbog dobre energije koju šire i načina na koji menjaju ljudske živote i njihovo gledanje na svet. Psiholozi tvrde da je pozitivna radna atmosfera ključ za dobro poslovanje te se ovo veže i za poslovne sastanke. Iskoristite ovu priliku da istaknete pozitivne rezultate, pokažite statistiku koja ide u prilog zaposlenima i dajte im do znanja koliko cenite njihov trud i rad. Ovaj mali znak pažnje će biti odlična motivacija za dalji rad i može da bude odličan način da se poslovni sastanak započne ili završi.


Ovakav vid organizovanja poslovnih sastanaka će dovesti do efikasnih rezultata i poboljšaće ne samo komunikaciju, nego i način poslovanje. Uz malo truda možete da naučite kako da vodite uspešne sastanke koji će koristiti svima.






Srodni tekstovi:


Savršeni pokloni za vašu decu

Kada je reč o darivanju vaše dece, pronaći savršen poklon može biti pravo uživanje. Um...

Detaljnije

Kako lečiti konjuktivitis kod dece

Konjuktivitis je infekcija oka koja retko koga zaobidje u životu. Kada se javi kod beba ili dece zna...

Detaljnije

5 teorija koje pokušavaju da objasne zbog čega se javlja deja vu

I sami znate da ne postoji tačno i naučno objašnjenje zbog čega se javlja deja vu, postoje sa...

Detaljnije

Merdevine: čemu služe, gde se koriste i koji sve modeli postoje

Jedna od najčešćih stvari koju skoro svako domaćinstvo ima, a koja spada u grupu alata, uprav...

Detaljnije
Copyright © 2019 MacvaPress. All rights reserved.
Izrada sajta by GW, SEO by WBS