Kako da dizajnirate efektne brošure koje vam mogu proširiti posao i doneti kupce
Biznis Biznis
Prema istraživanjima, fizičke marketinške strategije u današnjici su znatno moćnije nego digitalne. Flajeri, vizit karte, posteri i brošure, u pravim poslovnim rukama uverljiviji su i nezaboravniji instrument. Kroz marketinške brošure moguće je navesti potencijalne klijente na kupovinu proizvoda ili saradnju koja uveličava posao. Iako nisu značajan trošak, sa brošurama se ostavlja fantastičan utisak. Bilo da je vaš cilj da preusmerite okolinu na novu lokaciju kozmetičkog salona, teretane ili želite proširiti poslovanje, to možete učiniti veoma efikasno. Ali, samo onda kada je dizajn kvalitetan. Inače, umesto sugestije i podsticaja na akciju, brošure će završiti u kanti za smeće.
Kako dizajnirati i štampati efektne brošure
Uz sjajan dizajn i kvalitetno štampanje brosura može dati dobre rezultate. Osim što će učestvovati u plasiranju proizvoda ili usluga koje nudite na tržištu, brošure na papirnoj osnovi biće odličan informativni podsetnik. Prilikom dizajniranja, pre svega važno je da jasno definišete publiku na koju ciljate, zatim, da poruke budu promišljene, a slike jedinstvene.
Ključ za dizajniranje efektne brošure leži u shvatanju onoga što je potrebno vašim potencijalnim kupcima. Različiti kupci zahtevaju raznovrsne dizajne, i zato je veoma važno da napravite jasne izbore. Bazirajte se prema starosti, lokaciji, načinu života i prihodima okoline u kojoj želite plasirati brošure. U tome vam mogu pomoći sledeća pitanja:
Ko je vaš idealni kupac i saradnik?
Kakve informacije su njima korisne?
Da li će za vašeg idealnog kupca i saradnika biti prikladno da brošura sadrži više teksta no slika?
Šta možete sa dizajnerske strane uraditi kako biste najefikasnije privukli pažnju publike?
Ono što ćete tekstualno reći može biti najbitnija stvar brošure. Misaona poruka na prvoj strani ukoliko je snažna privlačiće pažnju i podsticati na dalje okretanje stranica. Ona treba biti što kraća, uverljiva, pregledna i jasna. Kada je reč o glavnom sadržaju svoju pažnju trebate usmeriti ka onome što publici možete da pružite. Na primer, vaši proizvodi u 3 odeljka, sa preciznim opisima o tome kako vaši proizvodi mogu zadovoljiti njihove standarde. Da biste izbegli nepotrebne opise možete koristiti grafikone koji su ugodni oku. Pored svega toga, pružite im i odskočnu dasku do vaše web prodavnice, kontakt telefona, e-maila ili lokacije.
Kako učiniti da brošura ne izgleda previše jednostavno
Uz smislene slike i kvalitetne ilustracije možete pobuditi vizuelni interes vaših kupaca. U odeljku u kojem govorite o proizvodima, ali i odeljku kontakta - dobro je dodati stilizovane slike koje se uklapaju idejno u vaš brend. Važno je napraviti usklađenost u boji i stilu kako brošura ne bi izgledala potpuno kič i neprofesionalno. Ovaj vizuelni marketinški materijal čiji je tekst zasnovan na lepom i jasnom fontu – centriranom vodoravno, i čija fotografija priča ima „prostor za disanje“, izgledaće fantastično.
Kakve boje odabrati prilikom dizajniranja brošure
Bez obzira na to da li ste ljubitelji jakog kolorita i velikog broja boja, nije prikladno da brošure imaju više od tri boje. Jedna svetla boja treba biti ključna, a ostale dve suptilne i u skladu sa njom. Naglasak na jednoj boji veoma je važan jer obezbeđuje dobar stilski izgled.
Srodni tekstovi:
Pet stvari koje treba da znate ako je vaš izbor za letovanje Turska
Planiranje letovanja je veliki zadatak, ali onaj koji nam ne pada teško jer iza spremanja sle...
DetaljnijeKontejner kućica isplativa, ekološki prihvatljiva i izdržljiva od modularnih kontejnera
Kontejner kućica je postala sve popularnija kao alternativa tradicionalnim kućama, nudeći pristupa...
DetaljnijeZbog čega sve više muškaraca ima problema sa erektilnom disfunkcijom?
Ako analiziramo statističke podatke, videćemo da se iz godine u godinu povećava broj muškarac...
DetaljnijeŠta sve možete naći na stovarištu?
Ukoliko ste se odlučili na gradnju kuće ili vikendice, ako je došlo vreme za renoviranje stan...
Detaljnije




